ترجمه تخصصي
isi
spss
تحليل آماري

پررنگ سازی تاثیر رسانه در جهت حمایت از سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی

امروزه نقش و تاثیر رسانه ها (اعم از دیداری و شنیداری) بر هیچ کسی پوشیده نیست و همگان بر قدرت رسانه در تاثیرگذاری بر فضای جامعه، کسب و کار و... اذعان دارند. اما با این همه اکثرا معتقدند که رسانه ها در فضای فعلی کشورمان آنچنان که شایسته است نتوانسته اند تاثیرات شگرفی بر پیشرفت فضای فعلی کشور در همه زمینه ها داشته باشند. اینکه چرا چنین تاثیرگذاری دیده یا حس نمی شود می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در این مجال هدف ما بررسی آن نیست. البته بایستی اشاره شود که برخی از رسانه ها با روشنگری، تلاش در جهت شفاف سازی و رفع ابهامات و .. نقش بهتری را ایفا کرده اند و برخی با پرداختن به موضوعات دم دستی و بی اساس و نه چندان مهم صرفا منابع بیت المال را به هدر داده اند. آنچه که بنده حقیر در این نوشتار به بررسی  و تحلیل آن خواهم پرداخت نقش و تاثیر رسانه در جهت حمایت از سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری است. بطورکلی متخصصان امر عنوان می دارند که پرداخت رسانه ها به این موضوع   مستلزم تعيين ماموريت، هدف­گذاري صحيح، مشخص كردن استراتژي­ها، سياست­گذاري متناسب با اهداف، برنامه­ریزی جامع محتوایی، برنامه­سازی مطلوب و مدیریت هوشمندانه و کارآمد است که موارد فوق الذکر در واقع نوعا می تواند منتج به تدوین و طراحی نقشه راه رسانه ها در این خصوص شود. اما در حوزه عملیاتی پیشنهاد زیر می تواند حضور و نقش رسانه را جهت حمایت از سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی را پررنگ تر سازد:

1. طراحی و تبلیغ گسترده رسانه ها از سبک زندگی متناسب با اقتصاد مقاومتی و پرهیز از به تصویرکشیدن تجمل گرایی در رسانه ها

2. اطلاع رسانی مداوم و مستمر از میزان پیشرفتها، کاستی ها، چالش و موفقیت ها در پیاده سازی سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی در سطح کشور

3. استفاده از چهره های محبوب و معروف مردمی اعم از هنرمندان، ورزشکاران، نخبگان درجهت تبلیغ محصولات با کیفیت ایرانی

4. گسترش و تعمیق فرهنگ نخبه پروری، کارآفرینی، تخصص گرایی در سطح جامعه از طریق به تصویر کشیدن مداوم افراد موفق در زمینه های فوق الذکر

5. استفاده بهینه از نظرات طیف وسیع و متنوعی از کارشناسان و خبرگان دانشگاهی و حوزوی آشنا به موضوع اقتصاد مقاومتی بجای بهره گیری از نظرات صرفا گروه یا حزب خاص در جهت پویاسازی و بارورسازی مباحث مطروحه مرتبط با اقتصاد مقاومتی

6. استفاده از مشارکت کلیه بخش های غیر دولتی، غیر انتفاعی و مردمی در طراحی و تدوین برنامه های صدا و سیما

7. عدم تبلیغ محصولات خارجی در فضای رسانه های کشور و یا ارایه خدمات تبلیغاتی با تعرفه های گرانتر برای این دسته از محصولات در مقام قیاس با محصلات داخلی

 

با تشکر -مدیریت سایت علمی فایلس

منبع: وبلاگhttp://eghtesadmoghavem.blogfa.com

6 اسفندماه 1393

why are women unfaithful why do people cheat what makes people cheat
diflucan 150mg blog.gobiztech.com thyroxine
viagra coupon code link discount card for prescription drugs
coupon for cialis site free prescription discount cards
discount coupons for prescriptions cialis coupons 2015 discount drug coupon
metoprolol sandoz cmi metoprolol action in body metoprolol dose range
arava/korkotuki aravalaki arava/korkotuki
omeprazole vidal omeprazole sandoz omeprazole vidal
zimox per cistite outbackuav.com zimox in allattamento
free printable cialis coupons cialis coupons from manufacturer coupons for prescription medications
abortion pill process klikekspogroup.com average abortion pill cost
cialis online coupon online cialis coupons free cialis samples coupon
nootropil sporturfintl.com nootropil
vermox cena blog.bjorback.com vermox
cialis discounts coupons discount coupons for prescriptions cialis coupon codes
abortion pill clinics in md pristineschool.com abortion pill prices
amoxicillin 1000 mg amoxicillin 500 mg amoxicillin nedir
pros and cons of abortion cheap abortion pill abortion clinics in houston tx
opinions on abortion number of abortions per year abortion rules
system
تبلیــغات
system
چاپ مقاله
چاپ مقاله
ايستگاه
ترجمه تخصصي
چاپ کتاب
وبلاگ رضا طالعي فر
powered by Mehrpars@outlook.com