ترجمه تخصصي
isi
spss
تحليل آماري

سیستم  هواپیمای الکتریکی تر

سیستم  هواپیمای الکتریکی تر (MEA) مفهومی است که توسط طراحان ارتش ها در جنگ های جهانی دوم مطرح شد که در آن از توان الکتریکی به منظور جایگزینی روش برقدار کردن سنتی سیستم های هواپیمایی بدون دافعه استفاده می شود. MEA مسیری برای پیشرفت های آینده هواپیماها بوده است.در یک هواپیمای سنتی، عموماً انرژی فسیلی به توان محرک هواپیما تبدیل می شود. باقیمانده توان به چهار قسمت تبدیل خواهد شد تا به سیستم محرک هواپیما اعمال گردد که شامل توان هیدرولیک، توان بادی، توان مکانیکی و توان الکتریکی می باشد.

توان هیدرولیک که از پمپ هیدرولیک مرکزی انتقال می یابد باید سنگینی خود را حفظ کند. همچنین پتانسیل خوردگی فلزات در لوله ها مسئله بسیار مهمی است. توان بادی که از موتورهای کمپرسور با فشار بالا تولید می شود، دارای بازده پایین می باشد و پیدا کردن نشتی آن ها دشوار است که عیب دیگر این سیستم است. به علاوه با در کنار هم قرار گرفتن سیستم ها و لحاظ کردن اتصالات هر یک از این چهار قسمت، سیستم  پیچیده و پیچیده تر خواهد شد و اتصالات بین آن ها انعطاف پذیری سیستم را کاهش می دهد. در نتیجه MEA راه حلی به منظور کاهش اندازه و وزن سیستم های برق هواپیما و بهبود بازده سوخت می باشد. بنابراین حرکت به سمت بهبود سیستم الکتریکی در هواپیما امری ضروری است که در این پایان نامه با معرفی کنترل کننده مناسب برای سیستم AC-DC توان، هدف ایجاد بهبود در این راستا می باشد.

اخیراً تحقیقات در مورد MEA در دو زمینه اصلی بوده است: افزایش توان الکتریکی تولیدی که موجب کاهش موتورهای هیدرولیک و هوا می شود و پیاده سازی محرک های الکترومکانیکی به جای محرک های هیدرولیک.

 برای دستیابی به این اهداف، مهندسین به دنبال سیستم های توان با قابلیت اطمینان بسیار بالا هستند که از تعداد زیادی مبدل در آن ها استفاده می شود. اما توسعه یک سیستم الکترونیک قدرت مطمئن و کارآمد یک چاش بزرگ در این زمینه می باشد . همچنین پیاده سازی استراتژی های کنترلی این سیستم ها نیز دشوار است.

در بسیاری از کاربردها، تکنولوژی الکترونیک قدرت دارای این مزیت است که بهترین توان الکتریکی (سطح ولتاژ و فرکانس مناسب) را در اختیار قرار می دهد. به طور خاص در یک سیستم MEA، استفاده از مبدل ها به جای مدار شکن های الکترومکانیکی، مدیریت بار و پایش سیستم را ساده تر می کند و سیستم را برای بروزرسانی انعطاف پذیرتر می کند.

مبدل ها در یک سیستم توان MEA عمدتاً به دو روش استفاده می شوند: بارهای مبتنی بر الکترونیک قدرت در سیستم وقتی تحت جریان ثابت و با سرعت کنترل شده تغذیه می شوند به صورت توان ثابت لحاظ می شوند که باعث پایین آمدن مرز پایداری سیستم توان خواهد شد. اما به منظور کاهش مصرف سوخت، سیستم های الکتریکی بهینه سازی شده در صدد دستیابی به روش بهینه برای مدیریت توان الکتریکی onboard در در هواپیما می باشد که همزمان قابلیت اطمینان و امنیت سیستم های onboard را افزایش می دهد و هزینه های تعمیر و نگه داری را کاهش می دهد.

 

با تشکر - سایت علمی فایلس

20فروردین ماه 1394

what makes a husband cheat go the unfaithful husband
celecoxib pill internetsellout.com vibramycin
can i take tamoxifen after a mastectomy open can i take tamoxifen after a mastectomy
ersatz viagra rezeptfrei erectiepillen kopen online apotheek viagra
paroxetine paroxetin orion paroxetin hexal
flagyl flagyl perros flagyl vademecum
cialis coupons 2015 cialis coupons from manufacturer cialis coupons and discounts
omeprazole vidal omeprazole eg omeprazole vidal
duphaston tablete kako se piju duphaston tablete za odgodu menstruacije duphaston iskustva
nootropil sporturfintl.com nootropil
vermox bez recepta vermox 100mg vermox tablete nuspojave
cialis coupons printable destinations.com.pg cialis.com coupons
duphaston tablete za odgodu menstruacije centauricom.com duphaston tablete za odgodu menstruacije
vermox cijena mikemaloney.net vermox sirup cijena
cialis cialis tadalafil cialis tadalafil
addyi suomi centauricom.com addyi wikipedia
duphaston tablete kako se piju site.cegep-rimouski.qc.ca duphaston tablete
amoxicillin-rnp amoxicillin nedir amoxicillin
vermox sirup vermox sirup vermox spc
system
تبلیــغات
system
چاپ مقاله
چاپ مقاله
ايستگاه
ترجمه تخصصي
چاپ کتاب
وبلاگ رضا طالعي فر
powered by Mehrpars@outlook.com